Sinds 23 november 2020 is Joey Weber bij ons werkzaam.
Lees snel verder om meer over hem en zijn werk te weten te komen. Hij stelt zich graag zelf voor: Hi, Ik ben Joey Weber, een vierdejaars student Commerciële Economie aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Tijdens deze opleiding leer je als student alles over marketing en sales. In de afgelopen vier jaar ben ik voornamelijk bezig geweest met het volgende: - verkoopgesprekken voeren met klanten; - digitale marketingcampagnes bedenken; - export strategieën opzetten; - marktkansen signaleren; - online vaardigheden ontwikkelen; - klantbeleving optimaliseren; - presenteren van commerciële plannen en kansen; - merken positioneren en activeren. De finaleronde van de opleiding is begonnen en dat betekent dat ik mij mag gaan focussen op de afstudeeropdracht. In mijn zoektocht naar een mooie uitdaging ben ik via dhr. M. Van Landsveld in contact gekomen met Michiel Dietvorst, de directeur van Pridea. |
Pridea, een organisatie die voor mij onbekend was. Via de website ben ik mij gaan verdiepen en werd al snel duidelijk wat de missie en visie is van de organisatie.
Dit bracht mij terug naar een moment in het tweede leerjaar, waar in een college een standpunt werd gepresenteerd welke mij altijd is bijgebleven. "De beste klanten van een organisatie zijn haar eigen medewerkers." is het standpunt waar ik het hier over heb.
Aangezien Pridea zich richt op innovatie binnen organisaties waarin de medewerkers een belangrijke rol spelen, maakte voor mij dat Pridea een organisatie is waar ik graag meer over wilde weten.
Op 24 augustus 2020 heb ik met Michiel een kennismakingsgesprek gehad op het kantoor van Pridea. Hier hebben wij kort gesproken over de opleiding en het doel van de afstudeeropdracht. Vervolgens zijn we gaan kijken naar een interessant vraagstuk waar mijn focus op gaat liggen. In het aankomende halfjaar ga ik een onderzoek uitvoeren wat moet leiden tot een structureel commercieel advies.
In dit onderzoek staat het XiBE platform centraal. Het doel is het in kaart brengen van verschillende aspecten om de verkoop van het platform te stimuleren.
Dit bracht mij terug naar een moment in het tweede leerjaar, waar in een college een standpunt werd gepresenteerd welke mij altijd is bijgebleven. "De beste klanten van een organisatie zijn haar eigen medewerkers." is het standpunt waar ik het hier over heb.
Aangezien Pridea zich richt op innovatie binnen organisaties waarin de medewerkers een belangrijke rol spelen, maakte voor mij dat Pridea een organisatie is waar ik graag meer over wilde weten.
Op 24 augustus 2020 heb ik met Michiel een kennismakingsgesprek gehad op het kantoor van Pridea. Hier hebben wij kort gesproken over de opleiding en het doel van de afstudeeropdracht. Vervolgens zijn we gaan kijken naar een interessant vraagstuk waar mijn focus op gaat liggen. In het aankomende halfjaar ga ik een onderzoek uitvoeren wat moet leiden tot een structureel commercieel advies.
In dit onderzoek staat het XiBE platform centraal. Het doel is het in kaart brengen van verschillende aspecten om de verkoop van het platform te stimuleren.
Dankwoord
Ten slotte wil ik mijn dank uitspreken naar dhr. M. Van Landsveld voor het in contact brengen met Michiel. Ook wil ik Michiel bedanken voor het vertrouwen en de kans om mij bezig te houden met een uitdagend en vooral leuk vraagstuk binnen Pridea.
Ten slotte wil ik mijn dank uitspreken naar dhr. M. Van Landsveld voor het in contact brengen met Michiel. Ook wil ik Michiel bedanken voor het vertrouwen en de kans om mij bezig te houden met een uitdagend en vooral leuk vraagstuk binnen Pridea.
"Ik kijk ernaar uit om het onderzoek uit te gaan voeren en Pridea te voorzien van een advies wat de organisatie gaat helpen groeien." |
|